donderdag 3 mei 2012

7 jaar voor onze Arek!!!

Gisteren was hij jarig... mijn maatje door dik en dun, mijn god... mijn alles. 7 jaar geleden werd hij geboren in Pineulh, een klein dorpje gelegen tussen Bergerac en Bordeaux.
De band die we hebben is niet te beschrijven en samen hebben we heel wat bereikt, van uitstekende resultaten in de gehoorzaamheidstraining tot uitmuntende scores op show. Wat een karakter, wat een temperament, met z'n 7 jaar is hij wat sneller moe dan vroeger het geval was maar hij doet niet onder voor onze jonge reuen.
Nederlands Kampioen, Internationaal Kampioen, in 2008 als eerste Cane Corso ooit Belgisch Kampioen, en daarnaast nog een groot aantal lokale titels. Natuurlijk heeft net als elke hond z'n fouten, die kennen we zelf als geen ander, maar god wat zijn we blij met onze Fransman, onze roedeloudste. Arek werd door de jaren heen vader van zo'n 65 kids, 2 nesten werden in onze kennel geboren waarvan Jaws en Kobra bij ons wonen.
Op 2 mei 2005, de dag waarop Arek geboren werd, waren wij op vakantie in Schotland en bevonden we ons aan de Schotse noordkust, ik wist dat de geboorte van het nest voorzien was voor die week en zocht tevergeefs naar een internetcafé om mijn mail en de website van de fokker te kunnen checken. Bij onze thuiskomst op 8 mei dook ik dus meteen achter de pc en kreeg voor het eerst de pup te zien die 2 maanden later bij ons zou komen wonen. En exact 5 jaar later, op 8 mei 2010 werden de eerste nazaten van Arek waaronder Jaws, bij ons geboren.

 
Pasgeboren

Paar dagen oud
Week oud
5-tal weken oud


 
Arek, moeder en ik

Laatste keer spelen met mama

Arek in de chalet



Het was de bedoeling om hier wat foto's neer te zetten van Arek door de jaren heen, maar omdat blogger alweer kuren heeft en niet naar behoren werkt verwijzen we mensen die deze foto's graag willen zien naar Arek's eigen fotopagina: http://www.canecorsoinfo.be/htm_bestanden/nederlands/fotogalerijen/arek/arek.html


Onder andere op deze prachtige locatie bevonden we ons op de dag dat Arek geboren werd:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten